dagsljus

Av någon konstig anledning går jag omkring och fryser hemma. Anledningen med ett annat namn är desamma som mamma som läst någonstans att om man sänker värmen bara några grader skonar man naturen med massor av utsläpp på ett år. Men hallå? Va gere för skillnad om bara vi gör de ? :P
Träningen ikv är inställd, så nu är jag planlös. Fast egenltigen gör det nog ingenting för jag är ändå rätt neg sen igår :)
Dagen har varit ljus, eller nja, skulle kanske formluera det som mindre ljus men iallafall har det gått upp rätt många för mej. Dels att vissa inte är så perfekta som jag trodde, dels att det finns gott om sjukt falska människor. Det värsta är att jag gick på det, jag trodde verkligen att det var över nu, att allt var bra. Inte som förut, det hoppas jag inte ens på att de ska bli längre för så bra kommer det aldrig bli igen. Hoppades nog mer på beteende som gamla bekanta. Hälsa då man ses, byter några ord och går vidare, ingen djup konversation som bästa vänner, eller hatblickar som ovänner. Att bara vara!

Kommentarer
Postat av: J

Haha, håller med dig angående värmen i erat hus. Det gör nog varken till eller från ;) Du kan ju hälsa att på äldreboendena (i Norsjö iaf) så är det alltid 24 grader inomhus, vilket torde vara sådär lagom miljövänligt... :D

2008-01-09 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0