hypernervokustiska diafragmakontravibrationer.

Mitt hickande driver mej till vansinne, de känns som om jag hickar flera gånger per dag och utan att ljuga kan jag lungt säga flera gånger i veckan. Men som tur var äre bara några hick :)
Pappa ringde imorse och pratade. "Se till att du jobbar hårt med skolan nu i vår, titta inte bara på".
Och jag vet exakt vad han menar. "Ja pappa" lovade jag snällt
Fast jag vet nog hur det kommer¨gå. Det är hur som helst svårt att lova någon annan om man inte ens kan hålla ett sånt löfte till sej själv (det var ett av mina nyårslöften). Faktiskt då jag tänker efter äre nog rätt vanligt att man gör allt för andra men inte för sej själv som borde vara den enda man gör saker för.
Mer om mina nyårslöften så har jag varit halvdålig på hålla dom, jag skjuter upp allt hela tiden. Men jag tror iallafall att jag blivit mindre pedant, vill tro de iallafall. Och pluggandet gäller från och med nu. Det ekonomiska löftet hålls, rean var dålig så ska spara pengarna istället. Jag har insett trots min klädkris att min garderob faktiskt är överfull och jag fyller på hela tiden. Ingen vidare kombination
Närmast mat, sen träning (bli bäst, slå knockout och stå ensam kvar som segrare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0