Jättegärna, vattenskalle!

Träningen ikväll sög, jag var värdelös och alla bollar stack. Nä alltså, jag blir så besviken på mej själv. Mamma visste de innan, har trots allt suttit på akuten från halv två till kvart över fem så kanske är förlåten. Gick ändå snabbt, jag fick gå före alla andra (A)
Whatevva, dom hittade ingenting på hjärnröntgen iallafall me njag ska dit om ngn vecka och göra ett eg (vad det nu betyder) så får vi se.  Kalla mej dum, mne jag vet iallafall att jag har en hjärna :}


Nu ska jag äntligen få duscha, dom gör om i badrummet så man måste köa flera timmar för att kanske få en chans till de, chans att vattnet är ikopplat och förtroende om att inte skvittra en endaste liten vattendroppe på dom nymålade väggarna och golven. Sen äre knappt om att ens gå på toaletten, man kan få ström om man inte håller vänsterfoten pill still! /:


Kommentarer
Postat av: J

Krya på dig sötgrisen! (fin komplimang? Ehh)

2008-01-16 @ 21:12:07
Postat av: Yvonne

Hej jossan!
Första gången jag läser din blogg :)
HJÄRNRÖNTGEN? Det lät allvarligt? Hur står det till egentligen?

/ Yvve

2008-01-20 @ 13:25:58
URL: http://www.yvve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0