Matchas

Tusen tack till mamma och pelle som kopplat ur duschen så jag måste bortse från min efterlängtade sovmorgon, åka till stan och tina för att duscha innan skolan. Småbitter kanske!?

Sen ikväll har jag tränat i hela 4,5 h. Min kropp är död, men övning ger färdighet och jag gillare. Dessutom var bara 2h våran egen, resten var med Alaget :] finally, hoppas dom inser att jag passar där =)
OCH som om de inte vore illa nong med svarta minitights(eller ska jag kalla de bikinitrosor?) så har nu laget införskaffat sej ett par röda jättesuperfina som vi ska ha på match. Fiiifaen!

Imorrn ska jag iallafall jobba med Tinababe, vi ska servera på ngn fest. Kul och lättförtjänta pengar! Får väl se om jag sover där sen, just nu lutar de mot det så slipper jag först till urs och sen stiga upp jättetidigt för att vara i sporthallen 9. Match lördag alltså, två tillochmed!


Kommentarer
Postat av: JLu

Förstå så sexig du kommer bli i nya röda string! :P
Lycka till på matcherna! Puss

2008-01-18 @ 18:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0