OLEOLEoLe

National tresure, rekomenderas, bra sällskap rekomenderas och sist men inte minst viktigt(de enda jag inte hade) rekomenderas det att kolla busstider innan man sätter sig i salongen. Vi var tretton stycken i ettan.  Mys

Hockey med tiffs, lajnis, gabbs och sigge. Jag har blivi så himlarns hokeyintresserad på sistonde tkr pappa. Kanske rätt, vad vet jag? Jag är fotfarande bara 17år
Men då jag blir 18 smäller det. Outlandish med Kajsa, Cissi och Tina. Sataaaan va kul vi ska ha, Jag taggar som aldrig förr till sommar. Eller nä nu ljög jag, sommeren taggas det alltid till.
Alltså skulle det nu kunna sluta med att livet är perfekt, men så är inte fallet. Det faktum att jag har skidor imorrn, middagsbesök, städtvång, jobb och volleyboll som går pö om pö på både lördag och söndag som tar upp all tid så provet jag har på måndag kommer gå käpprätt åt helvete tynger mina axler. Kanske lyckas ngt kul pusslas in på lördagkväll, någon gång efter 9 möjligtvis?
Nu kan jag bubbla igen, thanks. Det värmer!(bokstavligt talat alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0