på havets vågade våg.

Jag bad faktiskt till Gud igårkväll, nu får det vara slut på allt elände. Uppfyll min önskan kära du, fyll alla med kärlek!
Men egentligen skulle jag nog inte klassa mej själv som troende. Enligt min mening så är det såklart ngt som skapat allt, men sen om man tror att det är vetenskapens under eller Gud är upp till var och en. Mitt huvud tror att det är vetenskap. Tror jag..
Jag lider med killens familj, kan inte ens tänka mej i mina vidaste fantasier att Gabbe skulle förvinna och aldrig mer finnas för mej, aldrig mer tjaffsa om världens småtjaffs eller skratta åt ingenting.      

Fy tusan vad jag håller tummarna, alla gör det! Åter till samma ämne; Är det vetenskapen eller Gud som bestämmer ödet, bestämmt detta öde?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0