Är de så här?

Mamma: Nu MÅSTE du städa ditt rum josse, de ser förjävligt ut! Och ta ner alla grejer du har spridit ut här uppe oxå!
Josse: Mhmm, sen..
Mamma: Nä nu!
Josse: ...
Pelle: Annars dricker vi upp dina öl som står här upp ikväll.
Josse: Ja göre nu!!

^^
Jag har fortfarande inte städat, men tog ner sakerna iallafall.

Förresten funderar ja på skippa de där med att aldrig lägga upp bilder på allt ja köper, för de är en hel del och tjaa, varför inte? MEN jag kommer däremot aldrig sjunka så lågt som att starta en modeblogg, tihii. Aja, krävs att funderas på lite mer. Idag köpte jag hur som helst en klänning, ett par jeans och shorts, råsnyggt och framförallt fyndat! Shortsen var bäst, dom hade kostat 600 och jag betalade bara 100:) Lite stora, jävligt stora faktiskt. Men tänkte att mamma skulle få använda sina symaskinsskills och fixa dom. Kunde inte skippa att gå plus femhundra ju ;P

Vem vill se lite bilder fån montenegro? :D

Kommentarer
Postat av: brumenergro=D

JAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-23 @ 22:32:57
Postat av: Sandraa

schysst!

2008-07-23 @ 23:19:26
URL: http://brum.blogg.se/
Postat av: brumenergro=D

ja fatta inte :/

hoppas verkligen jag med!

2008-07-24 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0