Badlakan=)

Tillåt mig att säga att mitt liv känns huuur bra som helst just nu, jag är extas. När jag äntligen lyckats svälja förra helgens thing. Inser att det var till mitt nöje, det är ens eget fel ifall man kommer på ngt sånt i ett sånt tillfälle. Jenny sa att varje flicka behöver bekräftelse, kanske ligger lite i det ? Framåt är allting bara perfekt. Helt enkelt.
Ikväll har jag jobbat liksom nästan resten av helgen. Sen har jag hunnit duscha och börjat packa för ja måste vara klar imorgonkväll. Tänkte visa hur min vecka ser ut:

Måndag: Boden och bada. Hem, firas av skellsläkten. Packa. Baka tårta
Tisdag: Packa. Jobba. Baka klart. Pröva kläder i sinne.
Onsdag: Baka ifall de saknas ngt. Stan och köpa allt i sista sekund. Jobba. Sandra och göra oss vackra. OLLES FFS!
Torsdag: Upp idigt som tusan=norsjö=firad. Stan igen=Bjussar på fika till minafina. Slipa mitt handbagage lite extra
Fredag: Buss till sthlm
Lördag: Montenegro.

För er som jag glömt säga till (alternativt att ni glömt lyssna) så är de alltså tårta hos mig på torsdag. Både i norsjö ocih ursviken.
Nu ska ja packa vidare, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0