Billarm dieselbil och sura rosa bilar

Hej, jag ser knappt vad jag skriver för mina ögon är rödsvullna av allt klor. Men värt de! Lätt! Bodens badvatten vet jag inte riktigt om jag peppar på igen, typ samma som allting annat dvs för kallt. Gillar de skarpt ändå. Åkte fortaRE men inte fortast i dne bra rutchelkanan. Josse, the one and only. Pizza, godis, hem, middag, fika, PAKET! Nu blir det ingen mer mat för min del fram tills ja åker, inte en chans i världen att det rymms. Paket känns bra, nu kan jag nästan säga att jag är arton. Jag fick champagne av allisballis.
Jag är nöjd med min dag iallafall, nu ska jag packa vidare för de måste vara klart ikväll. Sen blir de en prommis och snacka ihop mej med alla om onsdag&torsdag. (A)


/ SJASB aka Josse osnygg aka Jossast aka Jossesibylla aka Snyggjosse aka badkruka aka bara josse  (tror ni fattar, kärt barn har många namn)

Kommentarer
Postat av: Lina

josseeeee vi måste boka biljetter till PDOL innan du far :O och snacka med Malin och hon ska med också :)

2008-07-07 @ 21:30:23
URL: http://liinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0