Fettorsdag

Kalorikväll med brudarna. Nu hädanefter är jag bannad från att göra kladdakaka eller vara den som står för receptet, för jag lyckades inte denna gång heller. Kom på en råbra ide, nästa gång rusar ja förbi Waynes och köper en, serverar och flickorna blir alldelens till sej över hur grymt bra jag är på baka. Jag har lyckats baka den ultimata kladdkakan (heh). Finns en hake dock, jag kommer aldrig mer att gå på waynes. Synd, jag som gillar deras isbitar. Nä mne någongång.
Kanske.
Som min syster skulle sagt; Den dagen är inte den här årstiden.

Aja, efter ikväll så gäller Dietdag, Viktvecka och Minimånad.

Kommentarer
Postat av: phphphphphphpphphphphphphphphphp

Wynes killeen =D=D

2008-07-04 @ 00:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0