Happyface. . ..

Jävla väder, jävla moppe, jävla jobb. Jävla jag. Åt helvete !
Jag undrar hur jag kunde kasta bort det som verkligen betyder ngt och jag kämpat för så länge, för något som inte betydde ngt alls. Tur jag hade endel (hmm) fysiska hinder då ja inte stoppade mej själv psykiskt. Och min nivå i de där tillståndet, sammanhanget och situationen är inte ngt att skryta med. Inte som annars; världens bästa Josse Osnygg!
Min klocka är borta, jag var tvungen att st åute i ösregnet och kicka moppen för att den vägrade starta efter jobbet som va väldens i särklass jobbigaste dag. Kör omkull alla cyklar då jag kommer hem så måste stå ute yterligare lite längre och ställa upp dom. Mamma skäller ut mig, typ hundra miljoner fel. Äter lite mat (för att ja inte äter de på jobbet). Starkt och hemskt men melon är gott iaf.

Farmor ringde och frågade va ja önskade. Hmm, har ja inte funderat ngt på. Ja har som allt jag vill ha, rätt nöjd av mej.
Men en önskelista:

Sol på alla mina lediga dagar
Ett outtömligt bankkonto så jag slipper jobba
Lördan ogjord (eller inte ogjord för jag hade grymt kul. Bara mer tänkt kväll)
Någon som tänker åt mig vid dom stunder jag lägger mitt eget vett åt sidan.
Nu behövs en till person som hjälper mej att hitta mitt vett igen, så en sån vill ja oxå ha.


Nu ska jag bubbla, och hoppas på någonsin få lite värme igen. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0