if you were a kiss, I know I'd be a hug

Första doppet för i år, 4 juli. Inte ens nära förra årets men de var kallt iallafall. Förövrigt är den där meningen den längsta (eller ja längst tid iallafall) jag  skrivit i hela mitt liv för jag satt en melonkärna i halsen mitt i. Igår grillade vi vid havet, spelade fotboll i sanden och njöt av både solen och sällskapet. Badet är grejen jag gärna skulle vara utan. Men nu är det bortgjort iallafall, första gången är den där speciella, den man får adrenalin av. Alltså behöver jag inte bada mer i år.  
Ja vet att de är lite glest om nya bilder från min sida men jag orkar inte ta med mej kameran överallt, hela tiden, jämt. Ska sanningen fram kommer ja inte ihåg vart ja har lagt den heller. Förlagd. Fördömd

På mindre än två timmar börjar jag jobba. Känner mer och mer hur mkt jag vill ha sommarlov rakt igenom nu, men jag gillar vad man kan göra för pengar. Resa, shoppa och lägga på hög i väntan på bättre tider. Funderar på cykla till jobbet men det kändes för ambitiöst för att vara jag. Morgonprommis räcker. Om ja kör själv så hinner ja sitta här och äta lite mera melon under tiden, yummie;*


If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call.
If you were the winter, I know I'd be the snow
Just as long as you were with me, let the cold winds blow
All I want is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0