ligist javisst

Ja känner mej lite cool då jag blåser förbi alla med moppen. Aldrig köra under 60 är mitt motto, tjehej. Förresten sa mammaa att jas skulle ta regnkläder och ombyte med mej bara för att köra till jobbet, såklrt pallvägrade jag och sa att ja inte skulle bli blöt. Jag ska aldrig berätta för henne att jag torktumlat mina kläder hela kvällen och att dom fortfarande var blöta då jag skulle hem, hhehehe. Kom aldrig och käka på mitt jobb efter kvart i tio, och sitt definitivt inte kvar till tjugofem-fucking-över tio. Idioter,-

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hahhha kolla alles min ;) hahaha

+ att de va skit kul att åka de där :] ahhaha

2008-07-25 @ 16:59:57
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0