Oöverträffad!

Ägnade i princip hela kvällen igår till att kolla och försöka bestämma vad jag ska tatuera. Skitsvårt, men jag tror jag kommer någon vart iallafall. Tittade lite på mitt stjärntecken (=cancer/kräfa) och ville spy. . Vad jag egentligen letade var detta: som jag sen provade rita på min fotled. Flashade lite för mamma som trodde att jag försökt fixa ställningen 69an på fotne. Heheh. Men den var nice ändå! Annars blire en i nacken. Typ bara en mening.  
Hos vem ska man göra ?
Men jag borde nog vänta tills efter sommaren pga att ja har två utlandsresor kvar och alkohol inte har ngn läkande funktion. Jag antar att det kommer bli en hel del.


Gick och la mej halvtidigt igår iaf, ställde klockan på halv tio. Tänkte fortsätta ute i solen men de fanns ingen sol så ja, jag fick fortsätta i min lovely säng istället. Har just stigit upp, så bra är den. Godmorgon!


Förresten läste ja lite horoskop och sånt shit igår, inte för att jag tror på dom men de va fan skrämmande hur bra allt stämde in! Kollade lite på mitt stjärnteckens egenskaper och jag är klockren kräfta. Vatten var ett element, kanske därför jag alltid bubblar (utan bubblor för tillfället) då jag är på dåligt humör? Nu är ja inte alls sugen på de; lika med råbra humör.
Ut och gå står först på min planering, sen städa, sen göra ngt kul!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror säkert det skulle bli snyggt med kräftans tecken :) Om jag skulle tatuerat mig själv skulle jag nog också valt att ha mitt stjärntecken (dvs vågen). Puss

2008-07-03 @ 17:00:37
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0