Soppatorskad

Gick upp omänskligt tidigt imorse, dels för att jag inte kunde sova, dels för att hinna ut och gå innan jobbet. Första gången på hela sommaren det kändes jobbigt att gå, och jag  frös! Jag gick med långbyxor fleesetröja och vantar i juli!!! När jag väl kom hem så packade jag ihop det sista för att skicka väskan med resten av familjen som åkte redan idag.
Drog till jobbet, höll inte på få igång moppehelvetet men tillslut så. Fel, efter lite mer än halva vägen gav den upp. Men det var ingen annans fel än mitt, jag hade glömt att tanka. Pelle fick komma och rädda mej. Tog mej iallafall till jobbet tillslut, lite sen och massa stressad. Nu går moppen som ett skållat igen, och jag var hemma grymt snabbt!
Ikväll har jag bakat, och tror inte att jag misslyckades för en gångs skull. Kanske för att jag inte bakade kladdkaka? ^^
Sen resten spenderas på min altan, ensam i regnet, med bra musik och pringles. Det är grymt skönt. Har mkt att tänka igenom antar jag?


Jag peppar på imorrn, kommer inte hinna blogga då så kan ju berätta redan nu vad jag ska göra. jobba (!!!!) sne efter de går jag direkt till sandra som förhoppningsvis inhandlat pizza eller ngt grillbart så ska vi spendera kvällen på hennes baksida, chilla, dricka drinkar och invänta kl00 då jag äntligen blir myndig. Dra förbi olles en sväng står inplanerat, sen tillbaks till hennes baksida. Ska dessvärre upp lagomt för att hinna med 05.40bussen till norsjö. Firas av min världens bästa släkt! Det kommer bli super (haha super)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0