svarta spetstrosor, alkolås på mobilen och dyr öl.

"Higher higher babyyyy" strömmar ur mitt headset och jag upptäcker att dom blivit glappa. Jag lukat bakis och rök. Jag är trött men kan inte sova, är för glad.Jag sitter på 05.40 bussen hemåt..
Min och sandras upptäckt att vi hade likadana trosor på oss förvånar fortfarande. Jag var full då pappa hämtade mej på busstationen. Hade två gula rosor i min väska, dom kommer torka tills jag kommer hem igen, då ska ja tapetsera upp dom på väggen eller ngt liknande, fick dom av mina sandror. En av dom var.
Fick massa fina sms, grattis stod det på dom flesta. Ringde en massa samtal själv oxå (mobiler borde ha alkolos för man ångar sig alltid. Iaf jag) som jag inte har ngn aning vad jag sa. Antar att jag snackade om våra likadana undies eftersom det var kvällens stora grej näst efter mej. Det var min kväll, jag blev arton långa år gammal.
Jobbade, snabbade mig till stan. Duschade på rekordfart. Sandra och jennifer var mäkta impade av min fart, ingen trodde ngt sånt om mej. Korkade upp, shottade turkiskpepparsprit ur vinglas. Grejen är att det inte smakar sprit, jag är inget direkt fan av lakrits, mne de funkar. Vi drack och jag käne minutrarna närma sig. Fick ett Våghals-spel av mina fina homies. Jag säger homies för att jag typ bor på sibylla och dom likaså. Hälsade på grannarna, blev arton, gick på olles och blev grattad av vakten. Inte positivt, han suckade mest, typ "en till glad fjortis som inte fattar att det itn eär så ball". Köpte en öl för 52 fucking kr . Borde vara olagligt att ta så mkt pengar för en öl!!
Drog hem till sandra, bolmade och åt annanas resten av natten tills kl halv 4 då vi bestämde oss för att kanske sova en stund innan jag skulle upp klockan fem. Alla vet hur fulla ägg är, ungefär så var jag då jag vaknade. Käkade sportmackor med smör och det sista av ananasen, uppskattat! Var tvåa in och den enda andra passageraren på bussen till norsjö. Borstade tänderna om och om igen för att dölja lukten för släkten, tror inte jag lyckades.. Dom är så bra alla mina hemifrån, jag verkligen älskar dom av hela mitt hjärta.


Oxå, sista kortet som sjutton år gammal (såg förjävlig ut, men jag bjussar)


och såklart mitt första som arton (som sandra tog) som jag fortfarande ser hemsk ut på, men det var det absolut första såå:





Precis som alla andra dagar är det bara en gång i livet, men 18 känns speciellt, jag har väntat så förjävla länge! Nu jäklar, nu jäääklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0