Tid över :)

Steg 1
Namn: Josephine
Födelsedatum: 10juli
Födelseplats: Skellefteå bb
Bor: Norjsö och ursviken (och sthlm litegrann hihi)
Ögonfärg: ljusbrun
Hårfärg: brunt bara
Längd: 1.63
Skostorlek: 38
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Kräfta raor
Kär: I kärleken

Steg 2
Skor som du bar idag: vitblåa nike som alla har 
Dina svagheter: Dålig förlorare, lat och nyfiken som fan
Rädsla: Björnar och att förlora dom jag älskar
Målsättning: bli b'st?

Steg 3
Första tanke när du vaknar: helvete, jag har försovit mej:S Sen; JÄVlar spring till duschen innan ngn annan hinner före
När du somnar: hört talas om John Blund?

Steg 4
Pepsi eller Coca Cola: Loka
McDonalds eller Burger King: Sibylla (måste väl svara det om ja vill behålla jobbet:])
Adidas eller Nike: Spelar ingen större roll
Lipton ice tea eller Nestea: Lipton
Choklad eller vanilj: Vanilj:D:D

Steg 5
Svär du: Försöker låta bli
Sjunger du: Väldigt falskt. Hahah borde låta bli för alla andras skull
Duschar du varje dag: Annars luktar man äkkligt
Gillar du i skolan: Löööve ffs
Tror du på dig själv: Vem ska annars göra det?
Kommer du överens med dina föräldrar: Allt är relativt

Steg 6
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: Kan man dricka annat?
Rökt?: aa
Snusat?: yes
Shoppat?: typ inte ,emn imorrn då jävlar
t en hel ask müsli: haha nä?
Ätit sushi: blä
Stått på scen?: jo ja gör de rätt ofta?
Skejtat?: Sist jag skatade var i somras nerför backen utanför huset, jag slog mej utavhelvettte oich var blå på hela ena sidan
Bakat?: bakat oc misslyckats, mumms ;*
Stulit något?: Aldrig!

Steg 7
Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull?: Jag lyckas ibland även jag
Blivit kallad hora? Du är hora
Blivit nerslagen?: Jag vinner alltid

Steg 8
I framtiden..
Namn på barn?: Låt mej slippa
Hur vill du dö?: Lycklig och älskad
Vad vill du bli när du blir gammal?: Smart, älskad, tät

Steg 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Samma som jag skulle gråta för
Antal piercnings: Naveln och tungan
Antal tatueringar: 4-2^2
Hur många gånger du varit med i tidningen: missat mej :O?????
Antal saker jag ångrar: Hahah oj, ska ja räkna upp dom får jag aldrig sova :(

Steg 10 (irriterade mej på att det bara fanns nio sååå..)
Vad är klockan: 00.45


Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur :)

2008-07-22 @ 06:15:17
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0