Börjar dagen med:

Promenad. Pratar med malin och hon säger att allt kunde varit mkt värre. Jag är inte helt säker på det jag. Eller jo, kunde ju varit gravid.  Eller haft cancer i magen for real.
Hallonjos(ephine)en är slut, upptäcker att mamma nog släng burken för att jag är slarvig och bara ställde den åt sidan. Det var snällt, en sak mindre att städa bort. Synd att den var slut, jag känner suget. Tror att jag såg en loka i kylen, ska gå dit och inventera lite strax. Fan va ja bloggar, men de händer mkt ochjag är på bra humör (utom då ångestvågen kommer varannan minut oich knockar ner mej till backen). Men det är ju inte så ofta.

Fortsätter dagen med musik:
 



Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan

Jag kan stå, gå eller krypa härifrån
Om det här är allt vi hinner med,
så håll mig hårt min älskling



Det ringde just. Ja hatar hemtelefonen för då måste jag springa från allt viktigt ja håller på med för att svara och upptäcka att det lix inte va tilll mej. Suckers. Eller så ringer alles kompisar dirr då dom vaknar och väcker mej. Jättetidigt. Men dom har nästan slutat, tror att jag skrämmt ihjäl dom när dom inte ringer först utan bara kommer hit och det bara är jag hemma (som sover). Måste såklart öppna dörren annars ger dom sej aldrig småjävlarna. Arg, nyvaken och vaken på fel sida, fin kombination.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0