Det är tyvärr slut..

Bloggtorka. På min blogg iallafall. Men det beror inte på att jag slutat skriva, har bara väldigt lite att skriva om just nu, för mina dagar ser för tillfället exakt likadana ut;

Stiger upp
Går ut och går
FIkar
Moppar till jobbet
Jobbar
Moppar hem
Fikar 
Kollar datorn (svarar i bästa fall på lite gbinlägg@apb.)
Sover 


Så kul är mitt liv just nu, Och varje dag peppar jag till stadsfesten + JOSSE 18! Aja, jag skriver då jag har ngt vettigare att skriva än hur dålig jag är på göra mos etc. Förresten älskar jag regnet, det får gärna falla varje dag så länge jag jobbar dom dagarna. Spara dom soliga dagarna tills jag är ledig :$

Kajsa som kom hem från london idag har garanterat missat att jag bokat min teori. Så Kajsa; Jag har bokat mitt teoriprov. Innan september tillochmed, det trodde du inte va?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lägg upp lite länkar så jag kan hitta till Gabbes blogg! :) Puss

2008-06-25 @ 22:14:09
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0