en månad kvar till 18.

Mina fötter värker, benhinnorna är värre än vanligt och jag är trött. Känns faktiskt otroligt skönt att sova i sin egen säng (stort plus på just min säng). Det har varit grymt kul i Paris, och jag ska lägga ut en massa bilder samt berätta vad vi roat oss med allt mest. Men inte ikväll, så håll span:) Ikväll har jag slösett fotboll, kollat igenom alla kort (närmare trehundra) och bara tagit det lugnt, liksom försökt få in sommarlovskänslan. Den kommer, den kommer. Solen följde med oss dit och förhoppningsvis kommer den med tillbaks oxå, för min solbänna är just nu inte någonting att skryta över.
Nu försöker mina ögon trilla åt, ska lyda dom och sova lite innan jag ska upp igen. Tur att jag är klantig och hade fel, jag jobbar inte alls imorrn! :D

Kommentarer
Postat av: Miss Lyckad

Aye!



Hittade hit genom att du gjrt ett Inlägg med mitt namn=). Har du läst Boken eller var det bara en Slump?

Jag menar jag blev ju mordhotad för att jag skrivit den så någon måste ju ha läst den, haha.



Ha en fin dag!



/ Miss Lyckad -En bok till dom som bryr sig! -

2008-06-11 @ 10:15:45
URL: http://miss-lyckad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0