Fan, har dom fotogen i slangarna eller?

Har någon undgått att ursviksskolan brinner? Knappast. Jag fick höra det klockan två idag då jag var på jobbet, shit pommes. När jag kommit hem gick jag såklart och spanade på skolan, klockan var då kring åtta. Den var övertänd, heelt galet hur mkt det brann. Taket hade rasat in, och lågorna fladdrade högt upp i himlen. Tog lite kort, men eftersom brandmännen spärrat av så mkt så blev de inte så bra vinklar osv. Det regnade förövrigt skoldamm på mig då jag stod där. Helt otroligt sjukt, jag blir lite ledsen bara för att det är så grymt onödigt. Fatta vilka otroliga resurser som lagts ner där, och kommer måsta göras om. För skola i ursviken behövs, det är jag övertygad om. Dom som blir lidande är ju vi. Alla som bor i skellefteå. Fyfan alltså, fy fan för du som gjort de här. Kom inte nära mitt hus igen,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0