Hallonjos:)

Skulle precis försöka hacka mej in på sandras andra blogg, brum.blogg.se/???????. Fail, man kan stava på en jävla massa sätt alltså,.
intefördej
intefördig
intefordej
intefordig

okej fyra va inte överdrivet, men de kändes jobbigt att hacka alla fyra då ja knappast fixar en ens. Man vet inte innan man har provat. Tror jag, för ja ha inte provat?

Hjälp mej, vilket smycke  ska jag köpa ?


Förövrigt mår jag fortfarande psykiskt dåligt över igår. Fastän de va huur kul som helst. Fan va ja överdriver. Jag har en cancerklump i magen. Jag somnar på tangentbordet snart. Plus att jag fortfarande inte fixat min jeffla datamus, så ja måste använda paden och det är lite jobbigt. Särskilt om ja sitter med ps. Undra om mamma har sabbat ngt som är mitt, när hon kom från stan hade hon köpt en loka och godis till mej (tillochmed sånt jag gillar:D). Skummt, ellerhur!? Synd att jag inte va så sugen.
Jag hookade sandra en stund ikv, jag är hennes idol. Hon fick röra min hand. Hhehehhe, Stumpan om d utar lite hallon-stjärnfrukt ska jag pussa på dej oxå. Lovar!


Aja, nu sover jag och hoppas på att aldrig mera vakna för allas och mitt eget bästa.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker nr 1 var snyggare, alltså det utan en massa tingeltanggel ;)

2008-07-04 @ 00:32:11
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0