Josse the one and only

Visst, det är bra att ha välstädat. Men då mitt rum är perfekt, då hittar jag ingenting just för att jag städat bort allt, och i nuläget hittar jag ingenting för att hela min garderob och alla lådor ligger utfläkta på golvet, i soffan och i sängen (jag sover på en kant, ända delen utan klädlass). Borde städa oftare, ska bli mitt nyårslöfte 2009. Bara ett halvår dit, just som sommaren kommit går allt mot mörkare igen. Jag längtar INTE. Förresten, midsommar är en bluff. Medans jag bodde i norsjö var de rätt kul, alla fårn byn dansade runt stången och allt det roliga fortflöt under hela natten. Nu är de bara en anledning att festa. Inte för att ja inte gillar att festa, för de gör jag, men de sabbar charmen. Plus att det är tråkigast i världen att va ensam nykter på en fest. Förbannade tunga, fast fint är de :)
Höjdpunkten igår träffades just innan jag skulle fara, full som alla andra. Bussen väntar inte på ngn, särskilt inte av en sån anledning som att jag ville prata med någon lite längre, så jag for.
Okej, häng med nu: Idag, jag är så risig som bara jag kan vara, jobbar ett sjutimmars pass på det i stekos, tänk då hur jag ser ut. Gissa en gång vem jag träffar då jag slutar ... Det hade på riktigt inte kunnat vara värre, jag är alltid på fel plats vid fel tillfälle.


(Inte för att bilden har ngt med saken att göra, ja tkr bara att gabbs va rätt söt :])





Albin ser film med en tjej ikväll, han är smart :) Då hon sätter sig i en soffa, sätter han sig i den andra mittemot. Hahah! Och ibland ser dom film i hans rum, då måste man sitta i sängen för han har ingen soffa, de är rätt gulligt oxå för då sätter sig tjejen typ i mitten, och albin trycker sig mot en kant och ser livrädd ut. Råsöt:D Det är bra att han inte har fattat de där, någon dag ska ja lära han allt jag kan. Typ steka hamburgare dvs...

Nu ska jag ut och gå, cya

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Vet itne riktigt. vågar itne titta=(

2008-06-21 @ 21:37:50
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0