kanel och socker

antingen var solen lite slö, annars var molnen för många. Jag frös i mitt såkallade solsken. Så jag gick in. Melonen var god, men boken inte fullt lika bra och musiken var lite gammal men höll sig ändå relativt. Till middag serverades plättar och måste såklart dela med mej om att det godaste man kan ha på är kanel och socker, storslaget :D! Mys väntade efter maten, malin, lisa, lina och en jättegod kaka, ett högt berg, såpbubblor och dåliga skor. fanTASTISKT
Förövrigt har jag tagit fram moppen, och jag kände mej extremt töntig då vi åkte från malin; Jag på min blåa racermoppe och lina i sin vita pärla. Det riktigt spränger i mitt hjärta då jag inser att jag knappast kommer klara det någon gång.

Nu ska jag tvätta, planera morgondagen och börja packa inför paris lite smått. Resfebern börjar komma krypandes (jag tror inte att man vänjer sej ngn gång), för de är faktiskt på tre dagar jag åker! Oharre, dags att göra lite nytta igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmhm okay:)

2008-06-02 @ 23:53:59
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0