Myrrhine , min kära, jag ÄR din hickande kines.

Idag är bättre, jobbet tog lååång tid och jag är badad i stekos. Men nu är jag ledig fram till lördag = norsjö för hela slanten. Jag ska umgås med min fina familj och bara ta det lugnt. Mjummiee

Jenny skrev på sin blogg vilken kändis hon brukade få höra att hon var lik, så jag tänkte göra desamma. Men eftersom jag inte kommer på någon på rak arm som folk brukar säga hittade jag istället en sida på internet som plockade fram det åt mig; Enligt den sidan är jag lik snygga Vanessa Marcil och även Hirosue Ryoko
Vem är du lik?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Enligt testet var jag bl.a lik Samantha Fox och Michelle Williams ;P

2008-06-19 @ 21:47:58
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: SAndrathenumberonefanofminälskadeamydiamondChellig

JAg är lik Gus Carr :D!!

2008-06-20 @ 01:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0