Man lever som bara på sprit och akohol

Omfg, helgen. Vet inte riktigt hur jag ska börja, men den var huuur bra som helst ! Fredan så grillade vi hos sandra, åkte vidare in till stan och hängde där. Jag, lina och linus bestämmde oss för att se Europe. Dom pallade inte riktigt och stannade längst bak. Hand på axeln- HENKE! Jag hakade på han och malin så vi stod nästan allra längst fram. Trycket som var är det som saknades på Simple plan. Henke min kära vän lyfte upp mig, så jag stagedivade utan stage och utan dive. Men de var riktigt ball att åka på folkmassan! Mina fötter är blåa och ömma, men det var värt varenda blåmärke och bruten tå!
Efter"fest hos henkis, dom var trötta och inte jag så jag pratade på tills henke bad mej hålla käften (kanske lite trevligare) SÅå jag drog hem med moppen ;D När jag kom hem var klockan nästan 5 och fåglarna kvittrade förjävligt.
Upp tidigt igen på lördagmorgon, jobba i 9 timmar (alltså slutade jag kl10) sen rusade jag till sandra för att duscha och göra mej klar. Betalade in mej. 280 för en dag är heelt sjukt, tur ja hade jobabt innan så ja förtjänade de. Vet inte riktigt var kvällen tog vägen, chillade bakom langosstället med en massa piteåbor ett tag, råsöta! Området stängde och jag hittade en pakethållare som ledde mej till efterfesten. Värt va? :D Förutom att jag är jävla dum var det kul. Jävligt förbannat dum, att jag aldrig lär mej. Dessutom fick jag skavsår på fötterna så idag kan jag nästan inte gå.


Nu sitter jag och dricker hallonjos, mjummie;* Sömn står som plan1 för ikv, jag har en jävla massa timmar att ta igen.
För er som inte orkade läsa allt kan ja ju kort sammanfatta att jag har haft en grym helg och att jag har ont i fötterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0