Morgonpigg

Igår blev ändå halvmysig trots missödet med festivalen (hähä). Henke och mattias kom tillslut så jag slapp vara ensam. Jag var dessvärre itne trött, kolladepå klockan sista gången då var den kvart över fyra, och vaknade typ9 imorse. Men de är lugnt, eftersom jag är stålkvinnan pallar jag lätt ikväll oxå ;D Killarna vaknade tillslut då jag dunkade musik högt som tusan, sen drog vi på sibylla och åt frukost.
Nu är jag hemma igen, har duschat och håller på göra mig klar inför denna kväll som börjar hos sandra och sen drar vidare tilll stan. Vart den slutar är det ingen som vet, men jag hörde rykten om bubbel på ett tak med min andra sandra?

Aja, back to business.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0