bronzad

Innan ikväll har jag varit på skolan i sisådär 20 min, sen fick jag sommarlov och det firades med kajsa och en halvfull och halvbakis kim på en brygga vid älven. Vi stekte i sinne!

              




efter det åkte jag inlines hem. Jag åkte inte allt för fort, hade inte så mkt kläder, men jag höll absolut på DÖ av värmeslag. Som tur var så slog det mej när jag kom till slutet av bergsbyn att ja faktiskt hade en vattenflaska i väskan.
Bronsade ännu lite mer på min baksida då jag väl tagit mej hem, sen kom alle och han fyller 13 idag så han fick paket och efter det for jag till stan igen. Plockade upp Lisa efter vägen, vi såg likadana ut nästan med blommiga klänningar i ungefär samma färger och exakt likadana koftor. Dessutom hade båda mina skor hähhä. Men de var oplanerat faktiskt! :) Linnea och Sandra mötte upp oss på stan så vi myste vid (med) stenpitten på stan och efter det ett fika på Waynes.

Och nu är jag här igen, packandes. Listan på allt jag ska göra är lååång och det är tur att jag har en stund imorrn oxå att göra mig klar på. Nä, nu måste jag styra upp min packning och mej själv, annars blir det inget Paris imorrn för min del. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

ha det jättejättebra! :*

2008-06-05 @ 07:05:37
URL: http://liinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0