Rubriker är inte min grej

Har jobbat ikväll, dividerat med sandra hur jag borde göra. Skvallrat med evelina (och sandra som vanligt ofc hihihi). Min klocka är borta, har du sett den?
Sandra är dagens okrönte kung, min stjärna och en superstar. En riktigt hundrafemtiogrammare!





Ja tänkte på min stav i tungan. Den är äckligt lång nu och ja har just lört mej äta med den (ballt att lära sig igen efter 17 år). Annars är den mest ivägen. Jävligt i vägen faktiskt! Inte för att det gör ont eller så, men ja är inte van att ha en pinne där helt enkelt. Plus att mens tiden jag lärde mej äta(igen) har jag tuggat på den, så den är kantig och konstig och skäver lite smått i gommen. Aja, på fredag får jag byta, äntliiigen! Min sista helg som sjuttonåring, ngn sm har förslag på vad man kan göra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0