Slut på tråkigheter

Känner att mitt förra inlägg inte såg allt för ljust ut. De kanske de inte gjorde heller, men de var inte tanken. Jag är jätteglad egentligne, jag är snart arton (fan va ja tjatar), jobbar och får massa pengar=resaaaa, moppen startar, jag slipper snart köra den dessutom och jag missar inget solsken när jag jobbar. Livet kunde inte bli bättre. Dessutom är tydligen filmen som ja la upp F A K E ! Så det känns tryggt att veta, min hjärna slipper poppas. Tjohej!

Gemej bild ett, bra väder som på bild två och lär mej spela min elgitarr så ska ja klinka för alla cubedrickare i solskenet. Fast förresten, jag behöver en ny sträng för den sprack.
GODNATT

    

Kommentarer
Postat av: Fegon

Tack förhelvete... nu blev jag sugen på alkohol när jag såg bilden.



Well, lika bra att vakna upp med popcornkänslan imorgon då.



:D

2008-06-25 @ 17:15:53
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nedräkning till utlandsresan med andra ord? :)

2008-06-25 @ 21:54:42
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0