the grass is no more greener on the other side

Och det här mina vänner, är nog förmodligen det absolut sista inlägget innan jag åker till Paris. Nu har jag nästan packat klart, fattas lite småsaker och att lägga ner allt i väskan. "allt" omfattar inte så mkt, för min kära pappa har kommit fram till att jag ska klara mej en hel helg i Paris med bara handbagage. Det funkar, jag har för lite grejer enligt mej själv, och för mkt för väskan. Kompromiss där! Fixar resten imorrn iallafall.

Så alltså, sup inte ihjäl er imorrn, men skänk mej en tanke och drick några extra klunkar för min skull. Ha kul, för det kommer jag att ha!
 




Med kärlek från Josephine.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman! Hemma snart? Puss

2008-06-09 @ 21:23:50
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0