dreams, dreams

Min datamus har gått sönder, världen rasar samman. Nä kanske borde tas med en nypa salt, men kul är det definitivt inte. Särskilt om jag säger att den bara är ca två månader gammal och kostade massor (ur min synvinkel). Förhoppningsvis får jag en ny på garantin, och ka n lägga mina pengar på en iphone istället. Låter det bra?


Kom nyss hem från gymmet, mamma visade mig massa nya övningar med hantlar. Normalt kör jag mest bara med maskinerna. Ibland är de skönt att ha en träningsmamma. Dock väldigt sällan. 



when I was feeling down, you made that face you do
There's no one in the world that could replace you

 

Kommentarer
Postat av: Solli

Kul me träningsmamma!

fria vikter e ju alltid bättre än maskiner ;o)

Ha en underbar helg!

2008-06-13 @ 23:11:14
URL: http://sollis.blogg.se/
Postat av: Julia

Om du frågar Daniel, så är han så nöjd man bara kan vara med sin Iphone! Han surfar, kollar Googlemap, lägger in talböcker och är allmänt kär i sin telefon. Han kan säkert ge dig lite tips på vägen om du behöver? Han verkar kunna sin Iphone-teknik! :) Puss och kram.

2008-06-14 @ 22:24:05
URL: http://juliasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0