win or lose?

Bowlat ikväll med Sandra, Emanuel, Ronny och Kim. Jag vann andra omgången, de var den som räknades!! Fikade lite efter, sandra kom med hem till mej och vi hade lite durt i min säng (hur många gånger ha ja inte skrivit hur bra den är?). Folk spårar, inte jag. Sandra liiite kanske.
Imorrn är det stan som gäller, måste hitta en bikini innan nästa resa och det krävs att börja leta i tid. Sen smäller det på ett nytt ställe imorrn. Förhoppningsvis iallafall, jag är ju bangarN^^ Den som lever får se, om jag inte sover nu snart så vaknar jag knappast imorn. Btw så är paris på g, blev litie less på ladda upp bilder så det kommer senare:P



Allt är inte som förr, hästlängder ifrån. Jag saknar det huur mkt som helst, men vissa saker går inte förändra. Men en sak ska du veta, jag älskar dig och du får för allt i världen inte lämna mig. Vi skulle ju göra massa kul i sommar, nu när jag oxå snart är 18, tänk på det och få dig på fötter igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Korten Josse, kooorteeen! ;P

2008-06-12 @ 18:59:12
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0