10 orsaker att hata dej.

Ett felsteg och du korsar gränser,
gränsen mellan rätt och fel,
mellan vän och fiende,
göra och inte göra.. 




Idag har jag har jobbat, nu kommer lite klagor, för det var folk jävlar hela dagen. Dessutom var varenda jävel surig. Mums för att ha med sej mat då man jobbar där hahah
Ikväll har malin och jag chillat och smidit vidare på våra planer. Saken är den, kommer vi någon vart? Knappast, men vi har ett mål, så att vi kommer fixa de. Watch us!

Gabbe, albin, isabelle och jag har cuttat molly, jag kan lägga ut lite bilder sen, men nu måste jag sova innan jag ska upp och jobba imorrn igen. Jagoch jennifer ska rocka på sibylla, som så många gånger förr!
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0