Farlig olaglighet

Och se på fan, jag gjorde det ! HA

Jag gruvar mej inför engelskaprovet imorrn tillsammans med malin, och kvällen ägnades smart åt tv och kladdkaka, med malin. Köpt såklart, mina är fruktansvärda ! De är en sak jag inte förstår, ja kan va bra på göra mat (alltså riktigt riktigt jävla bra) så länge det är något halv-avancerat. Men då det gäller saker som pulvermos, kladdkaka och omelett failar jag jämt!
Imorn=FF (fritt från mina roommates ;) )=Filmkväll=Skräckisar=Frödinge kladdkaka=Jävligt lyckat.

På min hjärna sitter nu hur många bra ursäkter som helst bara för att skippa pluggandet. Ännu mera;p. Meeen jag borde verkligen ägna lite tid iallafall åt att kolla på engelska grammatik som jag suger mest i världen på.

Kommentarer
Postat av: Julia

Shit, Josse! Vad snyggt du fått det! Du är ju jätteduktig! Knaske hör av mig om den där hjälpen snart... :)

2008-05-08 @ 00:15:35
URL: http://juliasegen.blogg.se
Postat av: Jenny

Jättefint blev det ju tillslut! Skam den som ger sig ;)

2008-05-08 @ 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0