Goda dagars magi

Oups, hur mkt kort som helst då jag laddade in dom, fine! MEN som med allt annat är ingenting helt säkert, och det visade sig att jag glömmt tömma kameran sen sist, så när jag hade tagit bort dom gamla 160 korten återstod inte många. Fan. 

       





HEJ jag är nykär, Gus Carr kommer alltid att vara min Gud, men fyfan, jag skulle göra iprincip vad som helst för att få nudda Tad Hilgenbrincks lillfinger. När det gäller gus vet nog dom flesta redan att då är det inte i princip, då skulle jag göra allt och lite till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fräsh tjej på bild 2

2008-05-25 @ 01:53:46
Postat av: Lina

vi ville ju komma och hälsa på men vi var inte välkommna ;D

2008-05-25 @ 11:02:55
URL: http://liinaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0