hej, jag blir aldrig trött

då jag borde vara trött iallafall. Som nu, mina ögon är uppspärrade, jag har städat mitt rum, sett en film och vikt kläder. Kommer garanterat minst va uppe en timme till. Sen lägger jag mej för att försöka somna men gör inte de föräns klockan två.
Stiger upp av att klockan ringer 07.00 (observerar stiger upp, inte vaknar) och duschar, fikar och gör mej klar. Skolan, fortfarande inte vaken. Lunch, börjar smått återfå medvetande och ungefär jämns med att skolan slutar börjar jag känna mej i lagom form för att sluta dra mej. Kvällen nalkas och där vid halv 8 vaknar jag till liv efter en dags dvala.
Godnatt, nu ska jag städa klart, ta en dusch och kasnke starta tvättmaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0