Homecoming

Glömde skriva att min teori funkade alldeles utmärkt, jag försov mig inte:) Vistelsen och natten i slottet var mysig, och jag har gjort två nya superskivor! Allt som saknas nu är morgondagen och lockar i håret. Fast dom kommer lix att försvinna i bubblet så kanske är det inte värt att sova i papiljotter för det ?
Kemiprov imorrn, det kommer gå bra hopppas jag. Sen har jag bara ett enda prov kvar innan sommarlovet, och där skiter jag fullständigt i vilket ifall de går bra eller inte. Skönt att slippa ha dom där lektionerna, de är min vinst av det hela. Så till alla som ska välja individuella till tvåan; ta för allt i världen inte småföretagande! Det är desamma som företagsekonomi a och b. Enkel matte med jävla massa konstiga uttryck och allmänt drygt bara. Beige lärare dessutom. Congratz!

Nu ska jag göra lite nytta, duscha, plugga och städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0