Jättekul

Alldeles nyss hittade jag en fjortistjej på min msn som ja inte har ngn aning varför hon har addat mej. Råkul, hon säger att jag ser ut som 45 och är ful. Men som sagt, är jag inte Josseosnygg och Josephul, vem är jag då? Aja, fjortisar borde sitta inlåsta på zoo.
Jag stekte henne totalt, hon gav mej blocken hehehheh

Nu är det bokat, betalat och klart, stockholm! Och eftersom sommaren närmar sig och jag antar att alla glömt vad jag ska göra passar jag på att göra ett litet schema på allt kul som händer. (Mest för att jag själv ska peppa). Mellan allt det här ska jag jobba, jobba och spela beach i sinne.

23 maj - grill hos mig
30 maj - Kajsas 18års fest
5 juni - Paris
25 juni - stadsfesten
10 juli - j a g blir 18
12 juli - Montenegro
23 juli - PDOL
1 augusti - Norsjö beach
8 augusti - stockholm
12 augusti - bulgarien


Från död till liv kallas vi att leva i alla somrars sommar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra att du skrivit in din "kalender" så att jag som är så förvirrad kan hålla koll på dig i sommar :D Puss!

2008-05-14 @ 18:00:15
Postat av: Julia

Tjohej, tre utomlandsresor! Din lyckost!

2008-05-15 @ 09:34:13
URL: http://juliasegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0