Kurerad

Jos verkar inte hjälpa, jag provar istället farmors teori; Håll fötterna varma (sov med sockar) och drick mycket vatten.
Baske! Nu ska jag bli frisk! Jag försöker just nu ta min temp men så fort jag glömmer att jag har mätaren i munnen börjar jag tugga på den osv, så det går inge vidare. Fast egentligen är det lika bra, vet man att man är sjuk så beteer man sej sjuk. Jag har inte tid, fuck off.

En annan ny teori som testas ikväll är "för att inte försova sig". Jag ställer klockan och lägger mobilen på andra sidan rummet så jag tvingas stiga upp för att få tyt på den jävlen. Kan uppdatera imorrn om det funkade.
Imorrn ska jag sova hos kung Jenny.


Fan, nu tuggade jag igen. Aja, ger upp. Feber eller inte så är det grymt synd om mej ikväll. OKEJ!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu är du här i det kungliga slottet :)

Yey! Lyllos mig ;P

2008-05-21 @ 22:35:07
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0