logiskt

den gick på mtv just och eftersom ja inte kunde komma på en bra rubrik fick den duga. Men de stämmer litegrann faktiskt, eftersom ja inte kan somna så är de inte så konstigt att ja alltid försover mej. Jag går och lägger mej, det är inte där problemet ligger. Problemet är att jag inte är trött, och är jag inte det lönar det sej inte direkt att ligga och titta i taket.
De är måndag nu, ja ska upp på 6 timmar och imorrn måste jag köpa  ett nytt busskort. Och fylla på mobilen. Och köpa massa nya kläder för kommande kul. Bort med den här veckan nu fort som fasen så nästa helg kommer någon gång!
Det känns riktigt bra att det är mkt roligt nu framöver, i helgen var vi hos mej och resten har jag varit ensam hemma (med ngn enstaka person) och åkt inlines. Nästa firas Kajsa, stortjejen blir 18! Och på måndagen efter får ettorna sommarlov, eftersom jag är i paris och malin i turkiet så får vi inte chans att ta del av våran egen så kommer vi att glida omkring dära. Asballa, iknooow-

Ja har bokat min allra första körlektion nu, men de är secret när den är. Kan man kugga på dom? :$

Kommentarer
Postat av: thanh.

SvaR: Tack! :) det är kinesiska tecken. :)

2008-05-26 @ 01:26:52
URL: http://stylebyam.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom går ut på tisdag ju

2008-05-27 @ 23:14:19
Postat av: Josse

de va såklart de ja menade (A)

2008-05-27 @ 23:19:21
URL: http://ljaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0