nattöppet

Fan alltså (här är en ny öppning på inläggen), ja är helt dagsvill. Idag hade jag jeffla tisdag eller ngt? Enbart för att det var söndag i onsdags. Eller ja tror de är pga det iaf. Hahah:) Men jag älskar långhelger <3<3 trots att dom gör ingekollvilkendag-problemet. Hittills har jag bara varit med folk, i stan eller ursviken, jobbat eller tränat. Eller suttit här vid datorn. Fast det är mer ligga ioförsej. Valborgs har ja redan snackat om hoppasj ag, så de orkar ja inte dra upp igen mer än att tina är skitsöt. De var onsdagen. Torsdagen sovdes nästan bort, sen mot kvällen så hittade jag och malin godis för 2.90, så de blev mys vid älven sen en jättehemsk skräckis.
Fredag,- jobb! sen stannade jag i stan och myste med jennifer och sandra vid älven. Vi båååålmade:p hhahaha (skämt åsido). Sandra brer ut sig i sängen, de här är en seriös allmän varning till alla.
Lördag. Alltså idag eller igår för klockan är faktiskt över tolv så har ja oxå jobbat, sen kvällen i stan igen där rebecka firade sin flytt. Nice! Jennifer var bevisligen grymt bra på hålla koll på min telefon då hon har skickat ut en massa sms, så har ngn fåått ngt konstigt, skyll inte på mej. Dom är ballAST ändå. Men synd för mej så när dom andra drog ut så var 0120 mitt alternativ. fakkkkkk..
Aja, två månader och sex långa dagar kvar.

Nu längtar ja massor tills ja får tag i kortläsren så ja kan lägga ut lite kort igen, har fulla kameran med snygga pics som bara Väntar på få visas ;) hah
Sovo gott ,nu taggar jag på friskvårds och sibylla imorrn

Kommentarer
Postat av: alexandra

tack så hemskt mycket =)

2008-05-04 @ 23:32:09
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0