Nu är det inte lika kul

Godmorgon, godeftermiddag, godafton och godkväll. Här har vi Sveriges främsta på försova sig, det kan vi lugnt konstatera bara genom den här morgonen.
Jag vet att klockan ringde och att jag snoozade och la mobilen brevid mej i sängen. Vaknade en stund senare av att det dunsade i golvet . Dunsen hade orsakats av mobilen som var nu var spårlöst försvunnen och hur mkt ja än letade så kunde jag inte hitta den. Så jag tvingades stiga upp för att kolla på en annan klocka. 20 i, fan de är ju lugnt. Jag tog en låång dusch, den var härlig! Iallafall när jag stod där så kom en tanke smygandes, hade ja inte hört pelle uppe när ja gick till badrummet? Aja, jag duschade lugnt vidare och samtidigt som ja klev ur var ja tvungen att ropa på pelle, han var vaken och svarade även på min andra fråga, vad  klockan var.. 07.55. Hahah faan, jag är så dålig:(
Bussen går 07.48, men pelle väntade så vi kunde fara typ fem över. Jag hann i tid till orienteringen, vilken tur oyess..

Ikväll ska vi grilla vid havet, mysigt va!?! MEN det känns inte vidare sommrigt att ha på sig täckbyxor och tjockjacka i mitten av maj. Kanske väljer jag att fara med bara bikini istället, enbart för att protestera mot kylan och visa hur det borde vara. Den som kommer får se vilket jag valde; )




Hahah värsta konsten, jag är inte att leka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0