oeffektiv;

Alltid, men inte ikväll.
Jag har till att börjat med rensat min garderob och vikt in alla kläder fint, tog väl sådär lite mer än en timme. Men nu finns det plats för nya inköp hähäh.
Jag begav mej ut på en prommis som visade sej bli min aktivitet för resten av kvällen. Jag och sandra kollade på hennes världens sötaste kattungar (t'nk om alla bebisar va så söta?), lekte, spelade volleyboll och gick sen på en lååångprommenad genom hela hamn tillochmed. Mysigt, men den bästa stunden idag var utan tvekan då jag kom hem igen och fick äta ngra jättegoda mackor och mjölk. Lööövli!
Efter det har jag hunnit dammsuga mitt rum, vara social vid datorn, pratat allvar med albin och rakat benen (har någon hittat min superhyvel kan ni ju ge tillbaks den, för dom där jävla engångs gör bara skärsår)

Jag kan ngt som inte du kan ja kan stå på händer tjalalala

             

Kommentarer
Postat av: kajsa

du står inte på händer, du står på huvet...

2008-05-30 @ 00:44:26
URL: http://kajstej.blogg.se/
Postat av: Jenny

Blivande aerobicsintruktör? ;P

Duktig du är som städar! För mig brukar det ta ca 1 dag innan det är lika stökigt i garderoben igen :D

2008-05-30 @ 17:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0