Ooops, igen

Jag var nog inte helt nöjd, och här är det nya resultatet! : )

Imorse vaknade jag en knapp kvart innan bussen gick, jag hade lyckats slå av väckaren istället för att trycka på snooze. Damn, jag är grymt bra på försova mej. Blev såklart tvungen att springa till bussen, men jag hann.
SMåföretagande är och förblir drygt, matten ägnades åt att smida planer (HehHEHEh). Sen slutade min skolmåndag!

När jag cyklade hem från min vän ikväll kändes de verkligen hur sommrigt det är ute. Lite kallt bara. Men de var härligt om man bortser från att cykeln hade punka, sadeln var för låg och växlarna inte funkade. Super, som de ska vara !
Nu ska ja fortsätta leka med ps, kanske göra ngn läxa oxå om jag tar mej tid till de. Knappast.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättesnygg header! Du är så duktig!

2008-05-12 @ 22:26:08
URL: http://juliasegen.blogg.se
Postat av: Josse herself

tack :$ de är inte så svårt faktiskt, då man väl kommit på finessen!

2008-05-12 @ 23:57:49
Postat av: Jenny

Oj så avis jag blir. Jättesnyggt verkligen!
Du lyckades överträffa dig själv :)

2008-05-14 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0