Puke

För att göra en jävla histora kort så provade jag och malin massa jeansshorts och bikinisar på hm efter skolan, men köpte ingen. När vi gått och var en lagom bit ute på torget hörde vi ngn säga "STanna!" och fattade tillslut att de var oss han menade. Civilklädd vakt, kollade igenom hela våra väskor mitt där ute, fyfan, för att personalen på hm TRODDE att vi snott ngt. Jag har aldrig snattat eller stulit någonting i hela mitt liv och kommer inte göra det heller, dra åt helvete hm, nu blire fetdissen!

Förövrigt är jag fortfarande förkyld och har till råge på allt tappat bort mitt busskort. Jag älskar mitt liv ibland.
Nu ska jag gå till gymmet och bränna sönder mej i solariet.


Kommentarer
Postat av: alexandra

gud vilken häftig design, blev mycket impad när jag såg den.. :P förstod inte riktigt din fråga? =)



kramis

2008-05-21 @ 23:54:17
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0