rätt spår--

 Det gick inge vidare på den nya uppsatsen på engelskan. MEN jag fick godkänt ändå vilket känns jävla bra, fr ja har inte ägnat 100 timmar åt ett ig. Frågan är varför jag var tvungen göra den då det inte spelade någon roll? Aja, jag orkar inte bry mej, huvudsaken att jag får mitt betyg.


KVÄLLEN HOS KAJSA (18 år på tisdag) var rätt mysig!..

..till en början och mitt. Spårat sen, sånt hatar jag. Jag hatar när folk tror att man vet saker utan att veta, verkligen. Men det har inte med mig att göra så resten skippas. Fan va jag skriver jag? tssss LEV MED DET för de är min blogg och den handlar om just mej, ingen annan, ingen jävla modeblogg eller ngt sånt shit.
Känner sömnen komma krypandes, äntligen. Jag har väntat. Ungefr som vanligt. Ta vara på sömnen, bli kvitt min förkylning och gå världens längsta prommis imorrn står först på min lista. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

vad har någon vetat utan att veta?

2008-05-31 @ 14:59:43
URL: http://kajstej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0