Så vem är man om man blundar?

No joking, jag är borta. Jag förstår absolut ingenting, det är värre än normalt. Jag har IG i engelska B. Hur tänker läraren? Klart, jag är ingen stjärna i ämnet  men se på de jag fått i allt. Två VG, fem G+, tio G, ett G- och tre IG. Dessutom har jag riktigt jävla bra anledningar att ha ICKE GODKÄNT på dom sakerna oxå, den första så satt alla uppdelade i fyra grupper och skulle snacka på engelska, när det var min tur så var hon hos ngn annan och lyssnade. Synd för henne, inte för mej. MEn bara för att hon är seg så fick ja ett IG för att jag "Inte sa ngt". Va trodde hon?
De andra var en uppgift om mode som skulle ta två dagar att redovisa eftersom alla inte skulle hinna på en. Min grupp redovisade dag 1 och sen hann bara tre grupper till göra. Jag gjorde fina anteckningar av dom andras och lämnade in. Nästa gång vi skulle ha det var ja på lasarettet och rönkade hjärnan. IG för att jag skrivit på för lite mångas. 
Sist men inte minst var skriftliga på nationella. De va inte ens mkt, en bild visar mer än tusen ord:


hahah assåå gaaaaah

jag vet att de är helt oväsentligt att läsa om mina betyg och skoltjaffs, men jag blir så otrooligt irriterad på äcklet. Sen önskar hon mej en trevlig sommar? Inte desamma, men den kommer bli bra för jag slipper engelska sen tjaalala!

 (solglasögon är sommar)



Förresten, Jenny, jag vet att du garanterat läser det här alldelens snart, ja har helt slut pengar. Kan inte ens ringa en signal. Men nej, jag kommer inte hem ngt i veckan. Kommer nog på måndag, annars onsda för jag åker ju på torsdag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aha oki! Men dom finns garanterat kvar tills nästa gång :) Puss

2008-05-29 @ 07:12:10
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0