Smartaste är att inte förvänta sig ngt.

Misstag nummer 1 var att få skoskav redan på skolan, för att jag inte skulle kunna banga på skofronten och ta mina sneakers ist så var ja illa tvungen att ta på mej dom fina direkt på morgonen och lämna gympaskorna hemma.
Kajsa for hem  efter skolan och jag och malin till malmia där vi ägnade kommande timmar åt att göra oss fina, prova kläder och spana på alla snyggingar på torget. Och skratta, förstås.
Misstag nummer 2, mitt hårspray dunstade lr ngt, för ja vet att de var mer kvar sist! Så min platta, våffliga och fluffiga look blev istället småvågigt, allt annat än våffligt och platt när kvällen kom igång.
Aja, vi mötte upp tina på busstationen där kajsa och jimmy hämtade oss och körde till lövgen. Vi hälsade lite på folket och satte sen igång med maten.
Misstag nummer 3, fanns ingen skalare, 4 tallrikar och inga bestick. Var inte mitt misstag, men de var en klar miss! Så jag och jocke tog en prommis till viking där vi fick köpa lite. Det löste sej, sa han som...
Sen grillade vi, ja var bäst av alla på få igång engångsgrillen, men sen så var det åt helvete. Den var slö!
Misstag nummer 4, ngn jävel spillde grillolja på mina nya byxer. Va heller inte min miss, men fortfarande jag som drabbas.
Vi åt, drack och hade kul. Jag spall som vanligt allt jag rörde i. (tina säger att jag nog föddes med klumpfot, klumphand osvosv). Nä, de var grymt kul!
Jag och malin bestämmde oss för att gå till stan på ett hemigt uppdrag, det kan nog klassas som misstag nummer 5 men de var ändå mysigt. Jävla fan att jag inte är 18...
Kajsa och tina hade hunnit fara då vi kom tillbaks, kajsa hem och tina ut och ragga i en bil. De var inte mkt folk alls kvar faktiskt, tyvärr.
Hittade company till stan så vi gick dit återigen och in på max, de var proppat! Massa snälla människor!
Sen hämtade tinas kompis upp och vi fick åka med hem till tinababe. Natten täcktes med tåflört, hår i näsan, skalbaggar, telefoner, kyla , tandgnissel och katter. I övrigt sovde jag väldigt gott (eftersom det var jag som bidrog med det mesta hihihi) Jag förstår INTE vad både tina och malin gjorde vakna innan 9 imorse? Men jag vaknade, tina somnade om och malin fortsatte vara vaken. Vi som var vakna kom fram till att de är halvsmart att ta en tidig buss, så vi gick in till stan och hämtade grejerna vi lämnat på hotellet och åkte hem.
6 misstag (jag är medvetenom att det står sex, men den sjätte missen är för allvarlig för att skrivas här) betyder att kvällen var rätt bra faktiskt. Men den var ändå inte lika bra som jag hoppats, inte heller som förra årets.
Väl hemma så har ja såvelätit grillat kött som dom hade kvar sen igår, det satt som det skulle och var äckligt nice:D:D:D Nu ligger jag och slöar, funderar på ta igen lite sömn?


Idag är det ett år sedan min älskling Rambo dog, vi ses i Nangijala. 

Kommentarer
Postat av: mattisss

haha gulle, hade du en bra valborg utan mig?:( hehehe du är sweet jossiis =)

2008-05-05 @ 22:21:35
URL: http://matildafransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0