Solandes

Jag tror faktiskt att jag blir brun, mer eller mindre. Röd iallafall. Malin väckte mej där just innan kl 12, fick veta att hon hade skola, att solen sken och att jag sover bort mitt liv (ungefär). Hon ljög inte, den sken verkligen! Så nu har jag pressat i typ en och en halv timme, med ett kort avbrott för frukosthämtning och byte av skiva. Jag lyssnar på råbra musik och läser medans jag sover, annars skulle ja inte ha tålamod att ligga stilla så länge. (Jag försökte hitta en synonym till medans, men de går bara inte så därför får det stå kvar, norsjiska ftw)
Morvern Callar heter boken som jag läser, jag vet inte om jag hatar eller älskar den. Under tiden jag har legat och läst har alla jävliga krypäckel försökt våldta mej. När jag slumrar till vaknar jag av kräl på min kropp, spindlar i ansiktet och röda skorvar. Aja, hoppas jag fått död på alla så slipper vi dom resterande av sommaren!
Nä nu ska jag sluta slösa min tid på sitta är och skriva. Dags att gå ut och bränna sönder mej, för det har alltid varit, är, och förblir det enda jag kan göra i solen.

Kommentarer
Postat av: Thanh

Svar: Nej, det är ingen riktig tatto haha, det är min pappa som har skrivt det. =)

2008-05-26 @ 01:21:43
URL: http://stylebyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0